Kaip pirkti iš Aliexpress
- Aliexpress lietuviškai registracija
- Prekių paieška
- Kaip rasti prekę?
- Kaip rasti gerą pardavėją?
- Noriu daugiau sužinoti apie prekę (dydis, spalva, siuntimas ir kt.)
- Nuolaidos ir kuponai
- Kokie kuponai yra „AliExpress“?
- Kaip gauti kuponų ar nuolaidų?
- Komunikacija su pardavėju
- Kaip susisiekti su pardavėju?
- Užsakymas ir apmokėjimas
- Kaip užsisakyti prekes iš aliexpress
- Kokie yra galimi mokėjimo būdai AliExpress.com?
- Kaip atlikti mokėjimą?
- Kaip pakeisti užsakymo dydį, pristatymo adresą ir pan.?
- Kaip atšaukti mano užsakymą?
- Laukiant prekių
- Kada pardavėjas išsiųs užsakymą?
- Kaip sekti savo siuntą?
- Prekių negavau, ką daryti
- Atsiliepimo palikimas
- Kaip palikti atsiliepimą?
- Disputai
- Kada galima iškelti Aliexpress disputą?
- Prekė neatitinka aprašymo. Ką daryti?
- Kada gausiu grąžinamus pinigus?
Aliexpress lietuviškai registracija
- Įėjus į aliexpress puslapį reikėtų spausti “Register”.
- Įvesti savo el. pašto adresą ir spausti Continue, toliau vesti sugalvotą slaptažodį ir spausti “Register”. arba prisijungti su socialinių tinklų paskyra (facebook ar google).
- Tada reikia pasitikrinti savo el. pašto dėžutę ir įvesti gautą kodą.
- Pirmą kartą perkantys (naujai besiregistruojantys), paspaudę šią nuorodą gali nusipirkti prekę už 1 centą arba pasinaudoti $3 nuolaidos kodu.
Prekių paieška
back to menu ↑Kaip rasti prekę?
1. Į paieškos lauką įveskite ieškomos prekės pavadinimą. Galite ieškoti produktų pagal pavadinimą arba savybes, pvz., prekės ženklą.
2. Jei neapsisprendėte, kokią prekę norėtumėte rasti, galite pabandyti ieškoti prekės kategorijų skiltyje arba akcijinių prekių sąraše po paieškos juosta.
3. Susiaurinkite prekių paiešką naudodami išplėstinės paieškos įrankius.
Visos „AliExpress“ prekės yra parduodamos Aliexpress pardavėjų/parduotuvių (prekių, kurias parduotų pats Aliexpress,kaip pvz. Amazon – nėra). Norėdami susisiekti su pardavėju ir gauti daugiau informacijos, reikia spausti mygtuką “Message”.
back to menu ↑Kaip rasti gerą pardavėją?
Yra keletas būdų, kaip rasti gerą pardavėją:
1. Filtruokite geriausiai įvertintus pardavėjus naudodami išplėstinės paieškos įrankį.
2. Patikrinkite pardavėjo atsiliepimų įvertinimus. Šis įvertinimas pagrįstas kitų pirkėjų atsiliepimais.
3. Kitų pirkėjų atsiliepimai yra geras būdas sužinoti, ar pardavėjas yra patikimas. Patikrinkite produktų apžvalgas, atsiliepimus apie paslaugas ir kitą svarbią informaciją.
4. Skiltyje Buyer Questions & Answers „ Pirkėjų klausimai ir atsakymai“, galite patikrinti kitų pirkėjų klausimus ir atsakymus, taip pat galite užduoti klausimus laukti kitų prekes gavusių pirkėjų atsakymo.
Jei vis dar turite kokių nors abejonių, nebijokite susisiekti su pardavėju. Geri pardavėjai paprastai mielai bendrauja su suinteresuotais pirkėjais.
back to menu ↑Noriu daugiau sužinoti apie prekę (dydis, spalva, siuntimas ir kt.)
Norėdami gauti išsamią informaciją apie prekę:
Atidarykite prekės puslapį spustelėdami prekės pavadinimą arba paveikslėlį.
Prekės informacija pateikiama:
– Description „Aprašymas“- produkto aprašymas, gaminio nuotraukos, pakavimo informacija.
– Customer Reviews „Klientų atsiliepimai“ – kitų pirkėjų komentarai po pirkimo.
– Specifications „Specifikacijos“ – prekės specifika (medžiaga, dydis, prekės tipas, funkcija ir kt.)
– Delivery „Pristatymas“ – pasirinkti tinkamą pristatymo būdą.
– Buyer protection „Pirkėjo apsauga“ (pinigai grąžinami negavus prekės laiku ir pan.).
back to menu ↑Nuolaidos ir kuponai
back to menu ↑Kokie kuponai yra „AliExpress“?
Kuponai yra puikus būdas sutaupyti. „AliExpress“ galite rasti trijų rūšių kuponus:
1) AliExpress kuponai. Šį kuponą galite panaudoti bet kuriai aliexpress.com ir programėlėje įkainuotai prekei.
Čia pateikiamos išsamios AliExpress kuponų taisyklės.
2) Parduotuvės kuponai. Taikoma prekėms konkrečioje parduotuvėje, kuri išdavė kuponą.
Čia pateikiama išsami informacija apie parduotuvės kuponų taisykles .
3) „AliExpress“ pasiūlymai
Čia galite sužinoti sužinoti išsamias AliExpress pasiūlymų taisykles.
Patikrinkite turimus kuponus paskyroje – Coupons .
back to menu ↑Kaip gauti kuponų ar nuolaidų?
Kuponus ir nuolaidas galite gauti įvairiais būdais: 1. Prekės puslapyje. Oranžinėje skiltyje galite pamatyti pardavėjo siūlomą nuolaidą. Apmokėjimo metu ši nuolaida automatiškai išskaičiuojama iš visos užsakymo sumos. Yra momentinė nuolaida, parduotuvės reklamos kodas, parduotuvės kuponas. Spustelėkite kuponą, kad jį gautumėte, ir nepamirškite jo panaudoti pateikdami užsakymą. Pastaba: parduotuvės kuponą galima naudoti su „AliExpress“ kuponu, o parduotuvės reklaminio kodo – ne.
2. Jūsų krepšelyje. Krepšelyje galite gauti pasirinktus kuponus ir pardavėjo kuponus.
3. Išpardavimo puslapiuose. Per didelius išpardavimus, pvz., 11.11., rasite įvairių veiklų ar žaidimų, kad laimėtumėte kuponus ir monetas (kuriuos galima iškeisti į kuponus). Galite apsilankyti aliexpress svetainėje arba programėlėje, kad patikrintumėte puslapius arba stebėtumėte „AliExpress“ „Facebook“ , „Twitter“ , „Instagram “, kad gautumėte naujienų apie būsimą ir vykdomą veiklą. Jei negalite gauti kupono ar nuolaidos, daugiau informacijos čia, apie galimas priežastis.
back to menu ↑Komunikacija su pardavėju
back to menu ↑Kaip susisiekti su pardavėju?
- Norėdami pradėti pokalbį su pardavėju, bet kuriame puslapyje spustelėkite mygtuką „Susisiekti“:Produkto puslapis:Užsakymų sąrašo puslapis:Užsakymo informacijos puslapis:
Užsakymas ir apmokėjimas
back to menu ↑Kaip užsisakyti prekes iš aliexpress
Raskite norimą prekę. Patvirtinkite specifikacijas ir spauskite “Buy Now” (Pirkti dabar).
Taip pat galite pateikti užsakymą iš krepšelio, kuris padeda pateikti kombinuotus užsakymus. Įdėkite prekes į krepšelį (“Add to Cart”) ir pateikite užsakymą iš krepšelio.
Kokie yra galimi mokėjimo būdai AliExpress.com?
Galite pasirinkti šiuos nurodytus mokėjimo būdus užsakymui AliExpress.com: Debeto/kredito kortelė, Carte Blue, QIWI, WebMoney, Yandex Money ir kt.
back to menu ↑Kaip atlikti mokėjimą?
Pateikite pristatymo adresą. Pasirinkite mokėjimo būdą – įveskite mokėjimo informaciją, kortelės informaciją. Jei turite kuponą, įveskite ir spauskite Apply. Galutinis veiksmas pirkimui – spausti Place Order.
back to menu ↑Kaip pakeisti užsakymo dydį, pristatymo adresą ir pan.?
Atsakymas priklauso nuo dabartinės UŽSAKYMO BŪSENOS:
Užsakymas dar nėra padarytas:
Norėdami pakeisti adresą, apsilankykite pristatymo adreso puslapyje. Be to, labai rekomenduojama kaip numatytąjį paskyros adresą nustatyti dažniausiai naudojamą adresą, tada būsimi užsakymai bus siunčiami į jį taip, kaip nustatėte.
Neapmokėtas užsakymas:
Adresą galite redaguoti per užsakymų sąrašą arba išsamios užsakymo informacijos puslapį.
Užsakymas siunčiamas:
Du variantai:
① susisiekite su pardavėju tiesiogiai, kad pateiktumėte teisingą adresą prieš pardavėjui išsiunčiant užsakymą.
② nedelsdami atšaukite užsakymą ir iš naujo užsisakykite su teisinga adreso informacija.
Pastaba: nuo 2024 m. sausio 4 d. pradės galioti adreso keitimo funkcija, kuri bus prieinama visiems vartotojams vasario mėn. Jei jūsų užsakyme yra funkcija „Redaguoti adresą“, redaguokite ir pakeiskite adresą tiesiogiai.
Siunčiamas užsakymas:
Pardavėjas jau išsiuntė siuntą ir šiuo metu jis pristatomas. Adreso pakeisti nebepavyks. Patartina susisiekti su pardavėju ir susitarti dėl sprendimo.
back to menu ↑Kaip atšaukti mano užsakymą?
1. Neapmokėtas užsakymas. Galite atšaukti tiesiogiai paspausdami mygtuką „Cancel Order – Atšaukti užsakymą“, esantį užsakymo informacijos puslapyje .
2. Apmokėtas užsakymas. Galite atšaukti užsakymą gavę pardavėjo sutikimą. Atšaukimo procesas:① Spauskite „Request Oder Cancellation – Prašyti užsakymo atšaukimo“. Pasirinkite atšaukimo priežastį. ② Jei užsakymas vis dar yra per 7 dienas po apmokėjimo, užsakymas bus nedelsiant atšauktas. Jei užsakymas atliktas per 7 dienas po apmokėjimo, pardavėjas turi atsakyti per 48 valandas. Pardavėjui neatsakius per 48 valandas, užsakymas bus automatiškai atšauktas③ Lėšos bus grąžintos į jūsų banko / kortelės sąskaitą per 3-20 darbo dienų.
Pastabos: Užsakymas negali būti atšauktas, kai užsakymo būsena yra „Mokėjimas tikrinamas“ arba „Mokėjimas apdorojamas“. Galite pabandyti atšaukti užsakymą atnaujinę užsakymo būseną. Pardavėjas gali neatsakyti iš karto dėl didelės užsakymų apimties (pvz., 11.11 Pardavimai). Jei pardavėjas išsiuntė prekes, bet negavote užsakymo pasibaigus pristatymo laikui arba nesate patenkinti gauta preke, pirmiausia susisiekite su pardavėju, kad būtų galima rasti sprendimą. Jei tai nepadeda, galite kreiptis dėl pinigų grąžinimo, pradėdami disputą nepasibaigus Pirkėjo apsaugai (Buyer protection).
back to menu ↑Laukiant prekių
back to menu ↑Kada pardavėjas išsiųs užsakymą?
Po sėkmingo apmokėjimo pardavėjas paruoš siuntą ir išsiųs prekes. Jei siunta nebus baigta per reikiamą laiką užsakymo puslapyje, AliExpress uždarys užsakymą ir grąžins visas lėšas. Žemiau galite pamatyti pristatymo laiko atgalinį skaičiavimą:Dažniausiai pardavėjai siuntimo procesą užbaigia per 7 darbo dienas. Tada užsakymo būsena pasikeis į „Pardavėjas išsiuntė jūsų užsakymą – The seller has shipped your order“ .
Jei šio užsakymo nebenorite, galite pateikti atšaukimo prašymą spausdami Kaip atšaukti užsakymą? Jei pardavėjas neatsako į jūsų užklausą per 48 valandas, užsakymas bus automatiškai uždarytas, o pinigai bus grąžinti į jūsų sąskaitą.
back to menu ↑Kaip sekti savo siuntą?
Apsilankykite „My orders Mano užsakymai “ – Raskite užsakymą – spustelėkite „Track Order – Stebėti užsakymą“ / „Spustelėkite čia norėdami pamatyti daugiau“.
Taip pat galite apsilankyti Cainiao ir 17track, kad gautumėte daugiau siuntos sekimo informacijos.
back to menu ↑Prekių negavau, ką daryti
Sekite siuntinį, kad patikrintumėte siuntos būseną:
– Jei siunta gabenama su įprastu logistikos atnaujinimu:
Dididžioji dalis siuntų būna pristatyta per pardavėjo pažadėtą laikotarpį.
Jei jūsų siuntinys neatkeliaus iki žadėto laiko (PST), iškelkite disputą.
– Jei pristatymo laikas viršijamas, nėra sekimo informacijos, pakuotė grąžinama pardavėjui/laikoma muitinėje/siunčiama neteisingu adresu:
Galite pradėti disputą dėl pinigų grąžinimo 11 dieną po užsakymo, pažymėto kaip išsiųstas. spustelėję čia norėdami rasti užsakymą ir pradėti disputą, Aliexpress įsitrauks, jei nepavyks susitarti su pardavėju per 5 dienas.
– Jei pasibaigė apsaugos laikas, bet prekės vis tiek negavote:
Kadangi negalite iškelti disputo, nes ginčo nepradėjote apsaugos metu, jums reikia kreiptis pagalbos į pardavėją. Taip pat labai rekomenduojame kitą kartą pradėti ginčą pirkėjo apsaugos laikotarpiu ir reikalauti grąžinti pinigus.
Atsiliepimo palikimas
back to menu ↑Kaip palikti atsiliepimą?
Atsiliepimą apie užsakymą galite palikti per 30 dienų nuo užsakymo įvykdymo. Jei norite palikti atsiliepimą apie užsakymą: 1): prisijunkite prie Mano užsakymų 2)eikite į Manage Feedback Tvarkyti atsiliepimus ir spauskite Orders Awaiting My Feedback Užsakymai laukia mano atsiliepimų. 3) pasirinkite užsakymą ir spustelėkite „Palikti atsiliepimą“ . Užbaigus užsakymą, bus mygtukas „Palikti atsiliepimą“ .
4) užbaikite vertinimą ir spustelėkite Leave Feedback, kad pateiktumėte atsiliepimą. Taip pat galite pridėti aprašymą ir įkelti nuotraukas prie užsakymo prekių ir paslaugų. Jei nenorite rodyti paskyros informacijos, pasirinkite Palikite atsiliepimą kaip anoniminį .* Kai kurie produktai nepalaiko atsiliepimuose įkeltų nuotraukų.
5) atsiliepimai bus paskelbti, kai baigsite. Patikrinkite rezultatą puslapyje Paskelbti atsiliepimai. Jums palikti pardavėjo atsiliepimai taip pat bus rodomi puslapyje Paskelbti atsiliepimai, kai atsiliepimas bus paskelbtas.Puslapyje Paskelbti atsiliepimai galite palikti daugiau atsiliepimų ir atsakyti į pardavėjo mokestį už užsakymą .
Galite palikti atsiliepimą vieną kartą ir vieną kartą palikti daugiau atsiliepimų apie kiekvieną užsakymą.
back to menu ↑Disputai
back to menu ↑Kada galima iškelti Aliexpress disputą?
- Disputai (ginčai) gali būti nagrinėjami praėjus ETA (nurodytai pristatymo datai).
Prekė neatitinka aprašymo. Ką daryti?
Prašome patikrinti prekes gavę jas. 1. Jei nesate patenkinti gauta preke, susisiekite su pardavėju ir susitarkite dėl sprendimo. Norėdami išsiųsti pranešimą pardavėjui, spauskite Contact Seller Susisiekti su pardavėju. Siūlome pateikti prekės nuotrauką ar vaizdo įrašą, kuriame aiškiai parodytos problemos, kad jie patvirtintų problemą ir pasiūlytų jums geriausią sprendimą .Ir patikrinkite pranešimus tarp jūsų ir pardavėjo puslapyje Pranešimų centras – pokalbiai 2. Jei tai nepadeda, galite kreiptis dėl pinigų grąžinimo, pradėdami disputą nepasibaigus Pirkėjo apsaugai.
3. Jei užsakymas su nemokamo grąžinimo paslauga, galite paprašyti nemokamo grąžinimo per 15 dienų nuo gavimo. Norėdami sužinoti daugiau apie nemokamo grąžinimo paslaugą, spauskite čia . 4. Jei užsakymas su vienerių metų komercine garantine paslauga, pasibaigus Pirkėjo apsaugai pateikite garantinio aptarnavimo užklausą. Spustelėkite čia, jei norite sužinoti daugiau apie komercinę garantinę paslaugą.
back to menu ↑Kada gausiu grąžinamus pinigus?
Paprastai užtrunka 3–20 darbo dienų, priklausomai nuo skirtingų bankų, kol pirkėjai atgauna lėšas po to, kai „AliExpress“ sėkmingai apdoroja pinigų grąžinimą.
Galite patikrinti išsamią užsakymo informaciją, kad patvirtintumėte, ar pinigų grąžinimas buvo sėkmingai apdorotas.